marți, 14 septembrie 2010

Ultima zi de lucru

In vacanta asta de vara nu prea am facut prea multe deoarece am lucrat, nu pot sa zic ca am facut prea multe lucruri grozave dar si la lucru cateodata o fost foarte fain mai ales in ultima zi, sau in ultima zi de dinainte de concediu. De obicei in ultima zi de dinainte de concediu nu prea este mult de lucru, si exista o atmosfera de fericire cauzata de concediul urmat care de obicei trece repede. In ultima mea zi de lucru mam simtit foarte bine, totusi mio parut rau ca e ultima, pentru ca am revazut oamenii cu care am lucrat si anul trecut si cei care erau de treaba si ma ajutau daca aveam ceva problema, si maestra mea era diferita de celelate, era calma nu striga si ma ajuta si ea daca aveam nevoie. In ultima zi mio parut rau ca trebe sa plec dar totusi am fost bucuros ca nu era prea usor sa lucrezi.

Niciun comentariu: