marți, 5 ianuarie 2010

Cadoul meu de Craciun

Cadoul meu de craciun a fost un Sony Ericsson W595s un nou telefon de la sony ericsson din categoria Walkman si as vrea sa fac un review din punctul meu de vedere. Telefonul a aparut in anul 2008. are ecran cu 256 000 culori, 3G internet si video call, are 3,2 megapixel, video recording QVGA 15 fps, aifuzoare stereo, memorie interna de 40 MB, are sensori de miscare si lumina. In pachet este inclus cablu de date, casti stereo, card de 2 gb(rezista pana la 8 gb) Parerea mea e ca telefonul e destul de bun mai ales in categoria redare de muzica e cel mai reusit din gama Walkman de la sony ericsson, telefonul nu se aude prea tare dar datorita difuzoarelor stereo se aude foarte fain muzica are o calitate foarte inalta si fina de asemenea si la casti are o calitate foarte buna. In categoria ecran si redare video lasa de dorit nu are un ecran cu culori aprinse la care ai placerea sa te uiti, si in redarea video ar putea sa avanseze deoarece unele videclipuri de calitate mai fina si mai inalta merg mai mult in "slow motion" adica sunetul e mai in fata decat imaginea, dar telefonul nu am fost dedicat redarii video sau a filmelor, e un telefon dedicat melodiilor care se aud impecabil. Mai multe date techine gasiti pe W595s

Niciun comentariu: