miercuri, 20 ianuarie 2010

Rewiev al carierei meu de blog

Cariera mea de blogger a inceput cu primul meu articol Cum avanseaza technologia asta a fost primul meu articol apoi au urmat destul de multe dar totusi putine tinand cont ca am blogu de 2 ani:
  1. Invitatii de craciun,
  2. 2008 Oradea
  3. Photo shop
  4. Ziua Armatei
  5. Summer time
  6. World Regresion
  7. Vacanta
  8. Clopotelul Iadului
  9. Regulament de ordine interioara
  10. Echipamente de pre-press
  11. Balul bobocilor 2009
  12. O mica curatenie
  13. Toamna Oradeana
  14. I nostri colleghi
  15. Exif
  16. Zona de reparatii
Acum urmeaza cateva linkuri de tutoriale in Photohop:
  1. Corectia unei poze
  2. Aproprierea unei zone dintr-o poza
  3. Albirea dintilor
  4. Schimbarea fundalului
  5. Dinti de vampire
  6. Efecte de miscare
Am doua tabele cu niste specificatii despre diferite imprimante:
  1. Imprimante
  2. Specificatii
Mai am cateva linkuri de la niste postari interesante cred:
  1. Asamblarea cablului Lan
  2. Placa video 7300GT
  3. Papirus
  4. Cadoul meu de craciun
Si ultimul meu articol pana acuma este Competente digitale.

Niciun comentariu: